سخن روز /
تاکید مدیر تعاون روستایی استان لرستان بر فعال سازی تشکل های راکد شبکه
جلسه مقدماتی حل اختلافات اتحادیه شهرستان خرم آباد با اتحادیه شهرستان چگنی برگزار شد
1402/02/31


⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی لرستان روز شنبه 30 اردیبهشت 1402 جلسه ای پیرامون موضوعات مورد مناقشه دو اتحادیه خرم آباد و چگنی با ریاست غلامعلی فتحی مدیر تعاون روستایی استان در سالن جلسات شهید سلیمانی این مجموعه برگزار گردید.

⬅️در این جلسه که معاونین، روسای ادارات ستادی سازمان، رئیس تعاون روستایی خرم آباد و چگنی، مدیران عامل اتحادیه های خرم آباد و چگنی و کارکنان اعضای هیئت مدیره اتحادیه خرم آباد حضور داشتند صحبت های مقدماتی جهت حل اختلافات ملکی دو اتحادیه خرم آباد و چگنی انجام گرفت.

⬅️در ابتدای این نشست مهندس فتحی اظهار داشت؛ از مدیران ادارات و اتحادیه ها و تشکل های تحت پوشش انتظار داریم با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های مناسبی که در اختیار دارند فعالیت های خود را توسعه دهند و ظرفیت های خود را در راستای سیاستهای اقتصادی شبکه به کار گیرند و از اجاره انبارها و زیرساخت ها به غیر جداً پرهیز کنند.

⬅️فتحی با تمجید از تشکل های فعال شبکه آنان را الگوی مناسبی برای سایر تشکل ها عنوان کرد و افزود؛ هر کدام از اتحادیه ها و شرکت ها بخواهند در جهت فعال سازی و احیاء امورات بر زمین مانده خود گام بردارند از حمایت های سازمان استان برخوردار خواهند بود. در همین راستا انتظار داریم اعضای هیئت مدیره اتحادیه های خرم آباد و چگنی همکاری لازم را جهت حل مناقشات خود انجام دهند.

🌐روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان لرستان
تعداد مشاهده خبر63 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_lorestanmain_block1949
Powered by DorsaPortal