سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان لرستان عنوان کرد
مطالعات اولیه و جانمایی مکان برای ایجاد روستابازار در شهرستان ازنا انجام گرفت
1401/08/26


⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی لرستان، جلسه هماهنگی ایجاد روستا بازار در شهرستان ازنا با حضور فرماندار این شهرستان و مهندس نجفی معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی استان، مهندس نیایی فرد مدیر تعاون روستایی استان، مهندس بیرانوند مدیرکل غله استان، مهندس لک مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ازنا و جمعی از مسئولین و کارشناسان جهاد و تعاون روستایی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

⬅️در ابتدای این جلسه امین نیایی فرد مدیر تعاون روستایی استان به بیان ضرورت ایجاد روستابازارها در استان اشاره کرد و مهمترین هدف ایجاد روستابازار را عرضه بی واسطه و مستقیم انواع محصولات تولیدی روستائیان با قیمت مناسب برای مصرف کننده عنوان کرد.

⬅️وی افزود، متاسفانه علی رغم پیگیری زیادی که همکاران ما جهت ایجاد روستابازار در استان داشته اند نتوانسته ایم در این زمینه موفق باشیم و مهمترین علت آن عدم وجود اعتبار برای این بخش است و به همین جهت امروز در این مکان جمع شده ایم که از ظرفیت های موجود در استان و منابع داخلی شبکه و مساعدت مسئولین و دیگر دستگاه‌ها روستابازارها را در شهرستان های مختلف استان و ازجمله شهرستان ازنا ایجاد کنیم.

⬅️در ادامه این نشست مهندس نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان گفت؛ با توجه به ظرفیت هایی که در مجموعه جهاد کشاورزی و ادارات تابعه آن وجود دارد تلاش می کنیم بدون درنگ و با کار جهادی هرچه سریعتر روستابازارها را ایجاد کنیم.

⬅️وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب شهرستان افزود؛ بهتر است کار را هرچه سریعتر وارد فاز اجرا کنیم و اگر مشکلی بود در حین اجرا برطرف خواهیم کرد.

⬅️در ادامه این جلسه مهندس فاتحی فرماندار شهرستان ازنا با بیان ضرورت ایجاد چنین طرح هایی در شهرستان ازنا خواستار تسریع در روند این طرح شد و عنوان کرد هرگونه همکاری و هماهنگی لازم باشد انجام می دهیم که این طرح سریعتر عملیاتی و اجرا شود.

⬅️در پایان این نشست حاضرین در جلسه از جمله مهندس بیرانوند مدیرکل غله استان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و با بازدید از مکان پیشنهادی تعاون روستایی برای ایجاد طرح هماهنگی های لازم را در محل بعمل آوردند.

✍️ *روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان لرستان*
تعداد مشاهده خبر170 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_lorestanmain_block1949
Powered by DorsaPortal