سخن روز /
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:
تمهیدات لازم برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان گلستان انجام شده است
1402/02/31
عضو هیئت مدیره سازمان تعاون روستایی از انجام تمهیدات لازم برای خرید تضمینی گندم کشاورزان گلستانی خبر داد و گفت: صفر تا صد خرید تضمینی گندم 6 استان از جمله گلستان به سازمان تعاون روستایی واگذار شده است.

به گزارش پات منوچهر توسلی عضو هیئت مدیره سازمان تعاون روستایی در جلسه و نشست هماهنگی اولین انعقاد قرارداد خرید تضمینی گندم با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی استان که در محل سالن جلسات تعاون روستایی گلستان برگزار شد، افزود: گلستان اولین استانی است که در سالجاری به عنوان مجری خرید تضمینی گندم فعالیت خود را آغاز کرده است.

توسلی بیان داشت: تمهیدات لازم انجام شده و هیچ مشکلی از بابت خرید تضمینی گندم کشاورزان استان وجود ندارد.

توسلی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی دریغ استاندار محترم و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، اظهار کرد: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با تمام تلاش دنبال این است که با خرید تضمینی موجب رغبت کشاورزان برای تولید بیشتر گردد.

این مقام مسئول از کلیه مسئولین، دست اندرکاران و مراکز خرید گندم استان درخواست کرد با توجه به عملکرد محصول گندم سالجاری با کشاورزان و تحویل دهندگان، همکاری لازم را داشته باشند.

منوچهر توسلی، گندم تولیدی استان گلستان را از با کیفیت‌ترین گندم‌‌های تولیدی کشور دانست و گفت: انتظار می‌رود برای کاهش واسطه‌گری و دلالی و قاچاق گندم، کشاورزان گندم تولیدی خود را به مراکز دولتی تحویل دهند.

وی اظهار داشت: افزایش سرعت انتقال اطلاعات و تسریع در به روز نمودن سامانه خرید محصولات تعاون روستایی "ساتراپ" مورد تاکید است.

توسلی همچنین یادآور شد: در سال زراعی جاری تعداد 79 مرکز خرید تضمینی گندم برای تحویل محصول از بهره‌برداران این استان آماده فعالیت میباشد.

گفتنی است؛ در این نشست موسوی مدیر حقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، غفاری رئیس اداره خرید محصولات کشاورزی سازمان مرکزی، صالح المومنین مدیر استان، معاونین، روسای ستادی و جمعی از همکاران سازمان و اتحادیه تعاون روستایی استان حضور داشتند.
تعداد مشاهده خبر1384 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal