سرمایه گذاری؛
برای تولید
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تاکید کرد:
بازاریابی، موتور محرکه تولید محصولات کشاورزی در شبکه تعاون روستایی
1402/02/24
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جمع مدیران اتحادیه ها و شرکت های تعاون روستایی استان خراسان رضوی بازار یابی اصولی را، راه کم هزینه و پر اثر در تقویت تولید و بهبود شاخصهای اقتصادی شرکتهای تعاون روستایی دانست.
به گزارش پات، دکتر هادربادی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در کارگاه آموزشی آسیب شناسی و درآمدزایی در تعاونیها، بر لزوم اتخاذ راهکار های خلاقانه در بازار یابی محصولات کشاورزی و ارتقا ارزش افزوده این محصولات تاکید کرد.
هادربادی ضمن تقدیر از برگزاری این دوره آموزشی، خرید و فروش محصولات کشاورزی را بخش کوچکی از فرایند بازاریابی دانست و شناخت سلایق و روشهای جلب مشتری را جزءمهم بازایابی عنوان کرد.
این مقام مسئول با اشاره به لزوم بهره گیری از ضایعات کشاورزی در استان خراسان رضوی گفت: این اقدام ارزشمند که در بعضی شهرستانها ی استان آغاز شده است در ارزش آفرینی چرخه محصولات کشاورزی و ارتقا درآمد تشکل ها ضروری است.
دکتر هادربادی، پیشنهاد برگزاری همایش کشوری با موضوع استفاده از ضایعات کشاورزی و نهاده های جایگزین دامی ( تولید در داخل کشور ) با محوریت تشکل های دامی استان و همکاری دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی را ارائه نمود.
وی در ادامه به تبئین بخشی از سیاست های کلان سازمان در خصوص خرید میوه شب عید، (که با همکاری بسیار خوب تشکل ها ی ذیربط انجام شد ) خرید حمایتی زعفران و ردیف اعتباری یارانه خرید توافقی محصولات کشاورزی در سال1402 پرداخت.
تعداد مشاهده خبر
1818
بار
تصاویر مرتبط
tempShow
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به
سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal