سخن روز /
برگزاری مجمع عمومی موسس انجمن تخصصی محصولی چای، دمنوش و فرآورده‌های گیاهی ایران
1401/09/02

مجمع عمومی موسس انجمن‌های تخصصی و محصولی چای، دمنوش و فرآورده‌های گیاهی ایران نوبت اول با حضور معاون، رئیس و کارشناسان گروه سازماندهی و ساماندهی دفتر ساماندهی صنوف، نمایندگان معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، اتاق اصناف ایران و 25 نفر از اعضاء انجمن مذکور شامل شرکت‌های حقوقی حوزه تولید، فرآوری، بسته‌بندی، صادرات و واردات چای در روز یکم آذر ماه 1401 در محل سالن آمفی تئاتر سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تشکیل شد.

به گزارش پات، ابتدا رسمیت مجمع توسط محمدعلی ابوترابیان رئیس هیات رئیسه اعلام و پس از انتخاب اعضای هیأت رئیسه مجمع احمدرضا بخشی گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده هیات موسس را ارائه نمود. پس از بحث و بررسی دستورات جلسه، این موارد مورد تصویب قرار گرفت: تصویب اساسنامه، انتخاب روزنامه کار وکارگر، تعیین میزان ورودیه و حق عضویت سالیانه و انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن.

پس از معارفه و اعلام برنامه‌های داوطلبین تصدی هیات مدیره و بازرس،  برگ آرای توسط ناظرین هیات رئیسه توزیع و پس از انشاء رای، آرا جمع‌آوری و شمارش گردید. به ترتیب از مجموع آراء ماخوذه آقایان: علی‌رضا بردایی با 25 رای، احمدرضا بخشی 24 رای، محمدعلی رضایی 24 رای،  محمد ریحانی 22 رای و محمد رسول الوند 20 رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و خانم سپیده نصیری‌پور با 7 رای و آقای فرشاد هوشیار با 2 رای به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره و آقایان: مازیار جعفری با 11 رای به عنوان بازرس اصلی و سعید جلالیان با 10 رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

این اقدام به استناد ماده (5) قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، ماده (2) قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی و بند (ز) قسمت امور حمایتی شرح وظایف تفضیلی وزارت جهاد کشاورزی و براساس درخواست متقاضیان انجمن مذکور و به منظور سازماندهی و ساماندهی کلیه شاغلین و بهره‌برداران، صادرکنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان ، اعم از افراد حقیقی و حقوقی در تمام مراحل و حلقه‌های مرتبط با زنجیره تامین، تولید، فرآوری، بسته‌بندی با هدف دفاع از حقوق و منافع حرفه‌ای اعضا در قالب انجمن تخصصی و محصولی بخش کشاورزی انجام گردیده است.   

تعداد مشاهده خبر1139 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :3
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal