سخن روز /
بازدید کارشناسان دفتر توسعه آموزش و ترویج تعاونی‌ها و تشکل‌های سازمان مرکزی از شرکت تعاونی زنان روستایی شیروان شهرستان بروجرد
بازدید کارشناسان دفتر توسعه آموزش و ترویج تعاونی‌ها و تشکل‌های سازمان مرکزی از شرکت تعاونی زنان روستایی شیروان شهرستان بروجرد
1401/09/14
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی لرستان و به نقل از امین نیایی فرد مدیر تعاون روستایی استان این هیئت به منظور ارزیابی و ارزشیابی شرکت زنان شیروان در بروجرد حضور یافتند.

⬅️نیایی فرد ضمن تشکر و قدردانی از حضور کارشناسان سازمان مرکزی اظهار داشت؛ شرکت تعاونی زنان شیروان با توجه بهن عملکردی که در سالهای گذشته و فعالیت هایی که در زمینه های مختلف داشته به عنوان کاندید نمونه ملی در بخش شرکت های تعاونی زنان معرفی شده است.

⬅️ این هیئت با حضور در کارگاه بوجاری بذر، کارگاه خیاطی، کارگاه نانوایی، کارگزاری بیمه روستاییان و عشایر، و مزرعه کاشت زعفران که از جمله فعالیت‌های شرکت شیروان می باشد بازدید و ارزیابی بعمل آوردند.

⬅️به گفته حسن مشعل روز رئیس اداره آموزش تعاون روستایی استان سه شرکت تعاونی زنان در سطح ملی انتخاب شدند و شرکت تعاونی زنان بروجرد یکی از این سه شرکت می باشد که امروز توسط همکاران ما در سازمان مرکزی و دفتر ترویج وزارت جهاد کشاورزی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
تعداد مشاهده خبر162 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal