سخن روز /
*مدیر تعاون روستایی لرستان عنوان کرد
خرید 22000تن گندم و 2000تن دانه روغنی کلزا توسط شبکه تعاون روستایی لرستان
1401/04/26

مهندس نیایی فرد، تاکنون 22000تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی لرستان خریداری شده است و کار خرید تا پایان فصل برداشت در استان ادامه خواهد داشت.

⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی لرستان و به نقل از مهندس امین نیایی فرد مدیر تعاون روستایی استان از ابتدای فصل برداشت 22000 تن گندم مازاد برنیاز کشاورزان و 2000 تن دانه روغنی کلزا توسط تعاون روستایی در این استان خریداری شده است.

⬅️نیایی فرد در بازدیدی که روز دوشنبه 20تیرماه به همراه روسای ادارات بازرگانی، حسابرسی، روابط عمومی و حراست سازمان از مراکز خرید گندم و کلزا در شهرستان سلسله داشت اظهار داشت؛ باتوجه به خشکسالی بی سابقه ای که در سال زراعی جاری بر کشاورزان استان بویژه جنوب استان حادث شده برداشت گندم نسبت به سنوات قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

⬅️وی افزود: کار خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا در نقاط مختلف استان هم زمان با برداشت این محصولات انجام می‌شود و شبکه تعاون روستایی با 17 مرکز خرید به عنوان مباشر اداره کل غله آماده دریافت گندم مازاد برنیاز کشاورزان خواهند بود.


⬅️ وی با ابراز خرسندی از نحوه خرید و کیفیت رضایت بخش گندم و کلزا خریداری شده موارد لازم را به مسئولین ادارات تعاون روستایی در شهرستان های مربوطه جهت رعایت کامل دستورالعمل های خرید یادآوری کرد و خواستار پیگیری جهت دریافت مجوز حمل سریع محصول به کارخانجات مربوطه شد.

⬅️هوشنگ حق شناس رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سلسله طی این بازدید اظهار داشت؛ علیرغم خشکسالی در جنوب استان و کاهش خرید گندم و کلزا در شهرستان های پلدختر و کوهدشت، خداوند را شاکریم که در شهرستان سلسله شاهد افزایش تولید هستیم و پیش بینی ما این است در سه مرکز خرید سلسله بیش از 15000 تن گندم توسط شبکه خریداری شود.

⬅️ نرخ خرید تضمینی گندم در حال حاضر 11500تومان و دانه روغنی کلزا 23000 تومان از سوی دولت اعلام شده است.

🌐 *روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان لرستان*
تعداد مشاهده خبر222 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal