سخن روز /
*بررسی مشکلات و چالش های حقوقی شبکه تعاون روستایی استان لرستان با حضور مدیرحقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران*
1400/09/06

💢 *بررسی مشکلات و چالش های حقوقی شبکه تعاون روستایی استان لرستان با حضور مدیرحقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران*

⬅️جلسه ای پیرامون مسائل و مشکلات حقوقی تعاون روستایی لرستان با حضور مدیر حقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، مدیر تعاون روستایی لرستان و تعدادی از همکاران و تشکل های تحت پوشش این مجموعه در محل دفتر مدیریت تعاون روستایی لرستان برگزار شد.

✅به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی لرستان ابتدا مهندس زهره ای مدیر تعاون روستایی لرستان گزارشی از مسائل و مشکلات حقوقی و پرونده های در حال پیگیری و بررسی این شبکه ارائه کرد.

⬅️در ادامه همکاران و تشکل های تحت پوشش در خصوص مشکلات و چالش‌های پیش رو در حوزه حقوقی مطالبی مطرح ومدیر حقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن پاسخ به مسائل و مشکلات حقوقی شبکه و مدیریت تعاون روستایی، راهکارهای لازم را برای رفع موانع و مشکلات ارائه نمودند.
سیدعابدین موسوی دراین جلسه گفت :
دردوره جدید ما بدنبال این هستیم با ارائه خدمات جدید وهوشمند به مردم سازمان تعاون روستایی رابه جایگاه واقعی خود برسانیم این سازمان طی سالهای گذشته با چالشهای اساسی از جمله واگذاری ،انحلال ،ادغام و...مواجه بود هم اکنون این سازمان با ورود تیم مدیریتی توانمند وجهادی بدنبال گذارازفعالیتهای سنتی به سمت اقدامات وفعالیتهای فناورانه ودانش بنیان وهوشمند است موسوی افزود:طی یک ماه گذشته سازمان مرکزی اقدامات مثبت وخوبی راشروع کرده که می بایست همه همکاران دست به دست هم بدهند تا دراجرای این ماموریتها سرافراز بیرون آییم
ازجمله این اقدامات خرید تضمینی سیب وخرما ،توزیع هوشمند مرغ وتخم مرغ باقیمت مصوب ،اجرای کشاورزی قراردادی ودهها فعالیت دیگر می باشد.
مدیر حقوقی سازمان مرکزی همچنین از انبارهزارتنی درشهرستان چگینی،مجتمع تولیدی وحدت ،مزرعه گیاهان دارویی در خرم آباد بازدید کرد.
http://Www.Corc.ir
تعداد مشاهده خبر389 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal