سخن روز /
*پروژه ایجاد مرکز توسعه نوآوری زنبورداری منطقه پلدختر با مشارکت UNDP به بهره برداری می رسد.*
1400/06/10

💢 *مدیر تعاون روستایی لرستان عنوان کرد*
*پروژه ایجاد مرکز توسعه نوآوری زنبورداری منطقه پلدختر با مشارکت UNDP به بهره برداری می رسد.*

◀️ به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی لرستان مدیر تعاون روستایی استان گفت؛این پروژه با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال که توسط برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) تامین شده توسط اتحادیه زنبورداران استان در دانشکده کشاورزی خرم آباد در حال اجرا می‌باشد.

◀️ مهندس زهره ای هدف از ایجاد این پروژه را اتخاذ یک رویکرد برای بهبود فضای کسب و کار از طریق تلاش برای بهبود عوامل و کاهش محدودیت های اکوسیستم و توسعه مشاغل منطقه ای بر شمرد.

◀️ وی افزود بایستی نیازها قابلیت‌ها بازیگران و ظرفیت های منطقه شناسایی شده و بتوانند در قالب زنجیره ارزش و زنجیره تامین بر اقتصاد استان تاثیر بگذارد.

◀️ زهره ای با بیان مشکلات زنبورداران استان راهکار اصلی در نظر گرفته شده در این پروژه برای مشکلات کسب و کار را حل مسئله در یک چارچوب منطقی با ترکیب مشارکت و خلاقیت، نوآوری و ترکیب قابلیت های مرتبط برای ایجاد موقعیت ها و ظرفیت های جدید عنوان کرد.

◀️ در ادامه این بازدید مهندس حیدری مدیر عامل اتحادیه زنبورداران استان گزارشی از روند اجرای پروژه و میزان اعتبار هزینه شده ارائه نمود، حیدری افزود؛ فعالیتهای این مرکز در چند بخش انجام می شود که شامل فعالیت های آموزشی، فعالیت های تولیدی، عرضه محصولات تولیدی مرکز و فعالیت های مرتبط با اپی توریستی می باشد.

◀️ در بازدید یک ساعته از این پروژه معاون فنی و بازرگانی، رئیس اداره خدمات فنی، مدیرعامل اتحادیه زنبورداران و مجری پروژه نیز حضور داشتند. این پروژه در دانشکده کشاورزی خرم آباد در حال اجرا می باشد و بزودی به بهره برداری کامل می رسد.

✨دوشنبه 8 شهریور 1400
🌎 *روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان لرستان*
تعداد مشاهده خبر297 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal