سخن روز /
مدیر تعاون روستایی لرستان خبر داد: توزیع بیش از 6 هزار تن آرد بین روستائیان استان*
1400/04/27

‍ ✅ *مدیر تعاون روستایی لرستان خبر داد: توزیع بیش از 6 هزار تن آرد بین روستائیان استان*

◀️ نادر زهره ای مدیر تعاون روستایی لرستان با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به کشاورزان و روستائیان از مهمترین فعالیت‌های شبکه تعاون روستایی لرستان است، از توزیع بیش از 6 هزار تن آرد میان روستائیان این استان در سه ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

◀️ به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی لرستان؛ مهندس زهره ای در خصوص توزیع آرد توسط شبکه تعاونی روستایی استان اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان و کشاورزان استان و همچنین براساس وظایف محوله، شبکه تعاونی در سطح روستاها اقدام به توزیع آرد خانه‌پزی می‌کند.

◀️وی افزود: در سطح شهرستان های لرستان و تمامی روستاها با کمک اتحادیه‌ها و شرکت های تعاونی روستایی تحت پوشش توزیع آرد میان روستائیان انجام می گیرد و این روند تاپایان سال ادامه خواهد داشت.

◀️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی لرستان، زهره ای بیان کرد: با همکاری اداره کل غله در چند شهرستان توزیع آرد بصورت الکترونیکی انجام می شود و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال با جمع آوری اطلاعات دقیق روستائیان در سایر شهرستان ها نیز توزیع آرد بصورت الکترونیکی انجام گیرد و با این شیوه با دقت و سرعت بیشتری آرد بدست مصرف کنندگان واقعی آن درسطح استان برسد.

🌎 *روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان لرستان*
تعداد مشاهده خبر485 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :4
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal